Pages

17 noiembrie 2010

Mucii de noiembrie

Cu toate ca Simeon nu a trecut de multe ori prin stari din astea de raceala, rezista destul de bine si scapa destul de repede> Totul a inceput cam in aceeasi perioada cu botox-ul din asfalt, a inceput sa aiba ceva muci, a fost mai fierbinte vreo 2 nopti fornait fiind si matait si hopa, ne-am trezit ca e viroza - nici macar nu am reusit sa ajungem la doctor(al nostru e plecat, altul e inca in concediu, altul e prea ocupa, la spital nu ma duc sa stau la coada 3 ore....) si l-am tratat dupa ureche, cum s-ar spune, spre rusinea mea care sunt total impotriva acestei prcative. I-am dat propolis, miere, ceai cu lamaie - nu prea a vrut - oscilococcinum si nurofen. Acum mai avem ceva muci si atat, muci pe care de obicei ii sufla destul de bine, dar cu buza din dotare, nu am reusit decat cu aspiratorul si cu batista bebelusului. Cea din urma nu este deloc in capul listei preferintelor, mai degraba pe lsita neagra, drept dovada prima seara a urlat teribil, de mi s-a rupt inima. A doua seara mi-a venit ideea sa-i dau lui minunatia de furtun csi sa se joace si la noi, chipurile sa ne scoata mucii si am terminat atat de repede glumind si razand,  incat imi pare rau ca nu mi-a venit ideea de la inceput.
Imunitatea trebuie intarita, asa ca si mucii au avantajele lor - doar doar sa nu ajunga in gat, urechi sau burtica. Inca mai caut un pediatru bun la care sa ma duc oricand am nevoie de ceva sfaturi pentru sanatatea piticului.

Niciun comentariu: