Pages

01 noiembrie 2010

Vorbe/clipe/semne de neuitat

Si pentru ca mai am inca acces la blogger (pe aici nu prea am acces la multe, dar azi nush cine a uitat ceva deschis pe server:d) hai sa enumar rpd rpd ce mai zice Simeon, ca e tare delicios, plus ca nu stiu cand mai prin momentul (cine il stie pe Simeon, care e mai linistit, nu o sa creada ce scriu, dar e pe bune, plus ca e un jurnal pe care vreau sa i-l arat si lui mai tarziu)

Ham = catelul
Miaaaau = pisica, fireste
Biii = capra, oaia
Muuuu = vaca
Biiiizzz = musca, albina, tantarul, insecte in general
Iiaaa, iiaaa = magarul
O tzacaiala nedefinita pentru a scrie ceva, dar delicioasa pentru urechi = soricelul
Iîîîîîîî, ridicand asa gatul in sus = girafa
Uaaauuu = leul, tigrul
La, lo, la, lo (o chestie din gat de galop) = calul
Maaac, maaaac = rata
Deschide gura, nezicand nimic = imita pestele
Tuuu-tuuuut-tuuuu-taac (mai greu de descris) = gaina
Ssssss = sarpele
Ciu, ciu, tciu,tciu = elefantul (sa i-a vazut marsluind in cartea junglei)
Mama, tata, = de mai demult fura zise
Uuu, doouaa, tieeeei, cii..ciii (ceva de nedescris, dar simpaticfoc), ooop, nooouaaa, deeecheee = cifrele
Brrrr, brrr = masina, avionul, motocicleta, tramvaiul (vede orice avion trece pe cer, e nebunie totala, pe cuvant de onoare; mergeam aseara cu masina si tot baraia, eu crezant ca e vb de masini, ca erau cu zecile pe langa noi, dar de unde, vazuse el ceva pe cer...)
Da din maini = fluturasul care zboara
Face o chestie cu nasul si gura = iepurasul
Pa-pa = fireste pa, pa
Aaam = atunci cand vrea sa muste din ceva: iar gestul pe care il face cand ii e foame, scoate limba si se mangaie pe burta:))
Tot din maini da, dar ca un fel de morisca = oameni, animale care alearga
Uuuuu = trenul
Apa = la apa
Ana = mama lui vava
Vava = Vladimir din parc
Nana = nasa lui
O chestie de buica, bicaaa, icaaa = la bunica
Pipi, caca = le zice, a inceput sa cam simta momentul, dar nicio sansa sa faca ceva la olita...:(

Le-am facut asa ca o lista, si am inscris majoritatea cuvintelor pe care mi le-am adus aminte. Mai sunt si altele, stiu ca altii vorbesc mai multe decat noi, dar sincer nu ma intereseaza aceste comparatii daunatoare. E al meu, asta face, asta zice si il ador!!!!! Si mai e ceva: il intereseaza literele (pe langa cifre...). Si sunt in cautare de un joc interesant cu litere: cine ma citeste, nu strica un sfat, ca nu prea mi am timp sa fac networking :d

Niciun comentariu: