Pages

05 decembrie 2010

Cearcane

De ceva vreme Simeon are cearcane din ce in ce mai mari si mai urate, adica si cearcane rozalii vinetii , si  ceva pungi mai mari care se prelungesc spre jumatatea obrazului, ceea ce ma ingrijoareaza groaznic. Ii fac luni, sper analizele de caca si pipi - zic sper pentru ca nu stiu daca va reusi cineva sa ia ceva pipi prin punga aia minune. Dar vreau sa vad daca exista vreun dubiu de asta intestinal.
Urmatorul pas va fi o ecografie abdominala si renala, nu ma intereseasa cat costa, dar ma duc acolo sa-i vad rinichii si organele interne sa ma asigure un doctor ca sunt paranoia si ca al meu baietel este ok si teafar.
Apoi urmeaza un oftalmolog bun de copii - NU STIU la cine sa ma duc, dar daca nu aud nicio recomandare in urmatoarea saptamana, ma duc la primul care imi iese in cale.
Si ultimul pas, preconizat acum, este ORL.

Mama paranoia scrie pe mine, nevrotica sau cum s-o mai scrie, dar sincer nu cred ca este normal ca un copil la 1 an si 10 luni sa aiba cearcane, mai ales ca acuma doarme cat de cat normal, nu pot zice ca ar fi ne-somnul o cauza. Deci sunt din ce in ce mai ingrijorata. Sper sa fie ok si sa nu ma ajunga totusi o avere toate investigatiile copilului, chiar daca suntem in stare sa dam oricat..

6 comentarii:

g.cojocaru spunea...

In primul rand, buna ziua si bine v-am gasit! :) Chiar daca nu am comentat pana acum, va urmaresc de cateva luni...
Am ales sa intervin, deoarec si eu am avut aceeasi problema cu Maria mea (8 luni) - cearcanele i-au aparut in periopadele de chinuri cauzate de eruptiile dentare care erau "in cardasie" cu lipsa poftei de mancare. Cum iese dintisorul, cum dispar cearcanele... pentru scurt timp, ca la urmatorul dintisor apar iar. :(
Poate si la voi e legat tot de eruptia dentara...
Multa sanatate!

magdala spunea...

Buna buna! Si eu urmareasc blog-ul cojocarilor, dar nu prea comentez, asa ca suntem chit :)Sper din tot sufletul sa fie din cauza unei eruptii dentare, poate ii mai iese o masea inainte de vreme, trebuie sa verific mai temeinic, daca m-ar lasa...Multumesc si multa sanatate si Mariei!

andreea spunea...

Si noi am avut peripetii de-astea....ieseau dintisorii, curgea nasucul si un ochisor era garnisit cu un o umbra infioratoare, adanca si vinetie, de parca luase un pumn in fata!! Cine il vedea, ramanea socat...asa ca ne-am dus la urgente la alexandrescu....unde am dat peste o dr tanara care intreba orice halat alb ce intra in cabinet ce parere are de ochisorul lui vladimir. pana la urma a scris pe un bilet conjunctivita, desi se indoia si ea ca ar fi, ne-a dat tratament si gata. Intre timp, insa a venit si pediatra noastra din concediu si ne-a linistit. In cateva zile si-a revenit copilul. Mai dau sa apara cearcanele, se ghicesc mai mult decat sunt, atunci cand ies alti dintisori. Face si febra o zi doua, nu mai mananca cine stie ce si vrea mult in brate. Dupa aceea reintra in normal.
Faceti analize, sunt bune, insa cu calm si fara ganduri negre. Va tin pumnii sa aveti parte de doctori intelepti, cu experienta.

magdala spunea...

Multumesc Andreea pentru incurajari. Deocamdata am reusit sa ducem probe de copro si urina (de urina doar o proba, pentru ca nu a reusit tati sa ia destul pipi, e de inteles - nici eu nu as sta cu punga aceea...) Urmeaza si ceilalti pasi. Ne tinem de plan:)
Sper sa fie ok si sa ramana doar ideile sumbre din capul meu:d

Roxana spunea...

Mada, nush daca ai vazut la noi sau daca am apucat sa-ti zic prin viu grai:d, dar noi am fost la un oftalmolog de copii care ne-a placut mult (Andreea Ciubotaru de la Infosan). Si a mea are uneori cearcane, dar nu m-am panicat...
La ochi e perfect, iar la eco abdominala facuta mai demult iar a iesit ok. Deci nush ce sa zic. Ta-su are cearcane de mic. O fi mostenire:d.

magdala spunea...

Roxana, merci mult pentru sfat;) nu am vazut pe blog si nici nu am mai vb de ceva vreme, dar e super bine ca mi-ai aprins o luminita. Astept inca analizele de la parazitologic (le-am facut de mai multe ori ca uneori parazitii nu prea se vad cica din prima..)Si s-a intarziat infernal de mult incat vine Craciunul peste noi si va trebui sa las balta toate investigatiile pentru la anul. UF!