Pages

18 martie 2012

Uite ce ti-am adus!

- Multe conuri de brad. Si pupici. M-am plimbat cu tricicleta pana la lac departe:) Uite vezi? Adu-mi te rog o vaza in care sa le pun pe toateeeee!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Putem sa mergem azi cu motoreta la Sebi?
- Nu mai putem Simeon, pentru ca el e departe, in alta tara.
- Dar i-am promis, mami, cand ne-am vazut ultima data.. i-am promis ca mergem cu motoreta la Sebi!!:(
-Stiu, Simeon, din pacate nu am mai reusit sa mergem la el cu motoreta; Sebi e departe acum de noi, e in alta tara.
-Hai pana acolo!
-Deocamdata nu se poate, pentru ca este destul de departe. Trebuie sa mergem cu avionul.
-Si masina noastra merge departe, sa stii!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



- Ce e asta? (adica mancarea din farfurie:)))
- Este pate de linte si celalalt este "pate" de vinete.
-Aaa, dar are si ceapa. Am simtit ceapa!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Din seria ce vreau sa fiu cand voi fi mare:
-Mami, eu vreau sa fiu fagot!
-Adica vrei sa devii un instrument?
-A, nu, vreau sa fiu fagotist, pardon!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Mami, esti suparata? Eu vreau sa fii bucuroasa:)
- Nu, sunt putin obosita. Si ma doare putin capul
- Aaaa, esti obosita. Te doare capul.
Ma asteapta sa ma schimb si ma ia de mana:
-Haide, haide sa stai in pat, pe perna, in dormitor.
-Multumesc. Voi sta cateva minute inainte de cina.
-Haide, stai aici...Taaaaaaaati, hai sa-i cantam lui mami un cantecel, o doare capul! Si isi ia xilofonul, iar lui tati ii dau un fluier:))
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Simeon, ce faci acolo in baie?
-Spal pe jos; si dupa ce termin, vreau sa spal si geamurile!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Mami, vreau sa fii mare!
-?! Cum adica mare?
- Adica inalta! Vreau sa ajungi pana la cer!
-?! Ce sa fac pana la cer, as fi prea inalta, as fi deasupra tuturor, nu te-as mai vedea de acolo de sus.
-Ba da, m-ai lua sus in brate




Niciun comentariu: