Pages

25 aprilie 2010

Un joc pentru iubitoarele lucrului de mână...

Am participat la un joc pe blogul Andreei Tatiana și regula e să dau mai departe :) si că primele trei persoane (care au ca hobby lucrul de mână, orice fel de lucru de mână) care comentează la această postare vor primi în urmatoarele 365 de zile, un cadou făcut de mine. În schimb trebuie să posteze şi să continue la rândul lor acest joc pe blogul lor!


p.s. pe blog-ul meu pe care il actualizez din cand in cand nu se vede nimic care ar avea de-a face cu lucrul manual, asta pentru ca e un jurnal pe care il tin pentru baietelul meu, jurnal pe care intentionez sa-l printez la un moment dat. Insaaaa, asta e o pasiune mai veche de-a mea (chiar daca sunt de profesie politolog si lucrez la  o companie de automobile :D), inca de prin scoala generala si de prin liceu (chiar daca am urmat sectia de limbi straine intensiv). Si daca tot am gasit saptamana aceasta blog-uri despre aceasta arta, mi-ar placea sa ma re-apuc.  Asa ca succes tuturor celor care trimit si primesc!!!

Niciun comentariu: