Pages

23 iunie 2010

Multumim Beyonce :))

Ieri, marti, 22 iunie, zi de neuitat, cel putin pentru mine. Abia mancase, era ora 2 si ceva dupa-amiaza, era obosit frant, treaz de pe la 8 fara ceva...incepuse sa maraie, sa scartaie pana cand a dat in plans de nu se mai linistea. L-am luat in brate sa-l linistesc, nimic. M-am dus repede pe youtube si am pus Beyonce cu Halo si hopaaa, iata ca s-a linistit! Mai minune! Si s-a uitat el asa la video, pana a pus capul pe mine si a adormit! Yupii! Simeon a adormit pe muzica tare si fara sa-l dantuiesc minute in sir. Asa ca am mai pus inca o data video, ca se terminase, m-am dus in dormitor si l-am asezat in patut si shhhh, se doarme....

2 comentarii:

unchiul Cata spunea...

Soro da posteaza acea poza cu Simeon chelios.... sa-l vad si eu....

magdala spunea...

nu am descarcat pozele de pe aparat :D