Pages

23 iunie 2010

Nou nou nou

Avem net! De vineri seara de la ora 22.00. Wow! :))) Este foarte aiurea fara net. Bine, in ultima luna, de cand cu mutatul asta - care nu se stie daca va fi definitiv aici - nu am mai avut timp nici sa respir. M-am ales cu niste dureri si oboseli, de numai la net nu ma mai gandeam. Dar acum chiar era necesar, asa ca iata-ne, bransati din nou la virtualul din 2010.

Simeon  a trecut prin asa de multe schimbari un ultimele 2 saptamani, incat e derutat si nu se simte deloc acasa aici unde suntem. Au fost asa: camera noua (prima noapte aici); in aceeasi noapte am plecat la bunici, deci oboseala, alt pat nou :), acolo jucarii noi si incaltari noi :); apoi am plecat la strabunici, alt pat nou, alta jucarie noua si mancare nouaaaa (a mancat piticotul la tara cirese abia culese din copac de s-a pictat tooot, a mancat mamaliga cu ou fiert, pastai cu mamaliga, corcodele - din acelea acre care devin corcoduse dulci) si a avut o tunsoare nouaaa, adica l-a tuns bunicul chelios :)) Pentru tunsoare trebuie neaparat sa pun o postare noua ca e un moment de pomina.

Apoi am revenit in Bucuresti la casa noua, camere noi, wowww!!! Era asa derutat prima saptamana, incat de careva ori imi arata usa de la intrare in semn sa plecam o data de acolo, el vrea acasa la el, nu in apartamentul asta sinistru, calduros peste masura, unde latra cainii de zici ca suntem langa un adapost de caini, unde se aude muzica de la vecinu' de sub noi de zici ca sunt in club...Clar vroia acasa, adica unde am stat cu chirie pana acum. Amanam momentul de vizita la baieti tocmai sa nu fie zbuciumat si tentat sa creada ca acolo inca e acasa la el...Greu moment si pentru noi, dar pentru el...

Asa ca nou nou nou a fost si bun, dar a fost si rau.
Deocamdata ne stabilizam pe acest nou teritoriu. Deocamdata.

Niciun comentariu: