Pages

29 iulie 2010

Inspiratii culinare

Yami! Uite ce ti-am mai dat sa mananci in ultima perioada, micutule - asta ca sa stii ce mancai atunci cand erai un pici de 1 an jumate' la masa de pranz sau masa de seara:
Meniu de duminica:
Pranz: Supa de mazare verde si Peste la gratar cu broccoli 
Seara: Mamaliga cu branza si smantana
Meniu de luni:
Pranz: Supa de radacina de patrunjel si Legume tartinate cu smantana
Seara: Lapte cu orez
Meniu de marti:
Pranz: Supa de rosii si Ou fiert cu unt si mamaliguta
Seara: Cous-cous cu branza
Meniu de miercuri:
Pranz: Supa de telina si Ardei umplut cu carne de vita
Seara: Piure de cartofi cu smantana


Meniu de joi:
Pranz: Supa crema de legume si Ardei umplut (mi-a ramas unul de ieri :))); nu ti-am mai dat pana acum mancare de pe o zi pe alta, dar de-acum ca te-ai marit, cine stie? mai ales ca din toamna vei sta cu bunicutele, cine stie?)
Seara: Macaroane cu nuca
Meniu de vineri:
Pranz: Supa crema de dovlecel si Farfalline cu legume (sunt niste paste italienesti care arata ca niste fundite)
Seara: Orez cu lapte si coaja de portocala
Meniu de sambata:
Pranz: Supa de broccoli si Pui la gratar cu mamaliguta
Seara: Budinca de macaroane cu vanilie


Si printre altele pe care ti le-am adat: musaca cu carne de pui (la cuptor: un rand de cartofi fierti/dovlecei fierti, un rand de carne fiarta tocata si amesteca cu ou si verdeata, un rand de cartofi, un rand de carne si deasupra ou), supa de peste (neaparat acrita cu zeama de lamaie), supa de sfecla rosie (foarte dulce si gustoasa), pastai inabusite cu mamaliguta, supa cu galuste si cam atat imi vin acum in minte bunataturi culinare. Daca e ceva mai updatez.

2 comentarii:

Roxana spunea...

Oau, MAda, ma sperii:d. Cand ai timp, rabdare si inspiratie pentru cate un meniu pe zi??? La noi in principiu masa de pranz e formata 3 zile din ghiveci de legume, o zi spanac cu fasole verde si 2 zile rosii. Plus carnita sau peste sau ou. Apoi o luam de la capat:d

magdala spunea...

Rox, suna foarte bine si ceea ce ii faci tu Andreei - pe la un an, un si ceva ii dadeam si eu in fiecare zi la pranz un ghiveci cu legume amestecat cu diverse - carne, ou, branza...dar am observat ca de la atatea fibre facea scaune dese intr-o zi, asa ca am fost nevoita sa ii reduc portia de legume si fructe/zi si sa ma gandesc la un meniu echilibrat.
Si asa ramane mami fara neuroni, fara timp liber pentru ea si cu multe riduri (si nu din acelea de expresie:D)