Pages

30 septembrie 2010

De-ale parcului

Adunate toate intr-o zi de marti:

- Auzi, tu, baietas, de ce dai in fetita mea? (o bona sau o bunica pe un ton cam strident...)
-....?!
-DA, TU! (apucandu-l serios de brat si aratandu-si coltii). Cum adica sa dai in fata mea cu piciorul? Tie ti-ar placea asa ceva?
-Mmm....(rusinos, timid si incurcat)
-Stiti, nu el a dat, ci celalalt! (o femeie se baga in conversatie)
-Draga, hotarasta-te cine a data in tine: el sau el?
-...el! (adica varianta indusa de femeie)
-Deci, daca te mai atingi de fata mea iti dau si eu un picior, am inteles?

wow


-Hai sa-i dam roata fetitei (o mamica ii spune baietelului ei aratand catre Simeon al meu )
-Stiti, ii zic eu, este baiat!!
-A, da? (se uita asa mirata cand la mine cand la baiat) Am crezut ca e fata: are tricou rosu si sandale in picioare, baietii de obicei nu poarta asa ceva....

nu mai spune tu!


si mai era una dar am uitat-o, nah, daca nu am scris-o atunci cand era proaspata in memoria mea de scurta durata.

Niciun comentariu: