Pages

27 martie 2010

No time at all

abia azi, dupa 2 saptamani de stat pe tusa. am mers la vizionari site-uri si blog-uri - suna de zici ca vreau sa ma mut:)) si ma tot intreb - cum puteti oameni buni sa le faceti pe toate si sa mai si actualizati blog-ul every day?! ori m-a lovit asa rau astenia de primavara de nu mai stiu sa-mi gestionez timpul, ori ma gandesc la serviciul ala pe care tre' sa-l iau de coada si de urechi :D,ori pur si simplu s-a schimbat axa pamantului si nu mai am acelasi timp. cel putin am reusit sa "scap" azi juma' de ora si sa ma duc la un tuns. macar atat pentru primavara asta



P.S. egocentrismul din mine a urlat nitel si nu am scris nimic de Simeon in propriul lui jurnal :)) revin oricum cu noutati.

3 comentarii:

rox spunea...

Buna Mada, eu de obicei scriu cand doarme picea sau cand e dimineata afara cu mama. Recunosc ca de vreo saptamana iese mama cu ea dimineata asa ca sunt libera vreo 2 ore:d. Pupici si sa-ti fie de bine pentru tuns. Si eu m-am rasfatat cu asa ceva de curand:)

magdala spunea...

Multumesc. Sa-ti fie si tie de bine pentru tunsul la salon:) hmmm...bine mai e sa fii rasfatata. Meritam, ce mai!!
Am vazut acum cateva post-uri de-ale tale. Andreea este din ce in ce mai frumoasa! Pupici si voua

rox spunea...

Frumusica daaa, dar si rasfatata si bazaita si fitoasa cat cuprinde:d.