Pages

25 februarie 2010

Mocheta de Obor pentru un raliu pe hol

Adjudecat in consiliu de familii - luam mocheta pentru portiunile comune din apartament acoperite cu gresie.

De unde? eee, de unde e mai ieftin, ca stam in chirie (cine stie cunoaste).



Si am ajuns in Obor! Nu am mai fost pe acolo de ceva vreme, nu gluma si m-au frapat

multitudinea de produse menajere dragute si interesante - mi-am zis ca pentru casa mea, sigur voi trage o fuga pe aici sa achzitionez ceva dragut (n-as fi zis inainte sa "shoppuiesc" ad hoc),

lumea pestrita din afara magazinului (erau rromi care vorbeau in continuuu, asa mai soptitelea, de parca erau bagati la 2.20 = tigari tigari tigari tigari tigari tigari tigari; nu stiu cand mai respirau oamenii aia) si

intelegerea din partea lui Simeon de a-l cara prin toate standurile de orice fel si printre toate mochetele si covoarele - ca nu-s prea putine, parol



Intr-un final, am achizitionat si cateva jucarioare, o carticica, o caciulita si, bineinteles, mocheta (mult mai tarziu, adica peste vreo 3 ore, in cea de-a doua excursie in magazin; cauze: ufo in buzunare:)) ). Simeon, tu ce zici, mama, iti place? Facem proba de tarat si ros? Abia astept sa te las in sfarsit prin toata casa. Abia astept, te vad ca nu mai poti sa stai numai in camera, inteleg perfect.

Niciun comentariu: