Pages

19 februarie 2010

Ne simtim bine

Dupa 7 ore de maxima energie din partea lui, a urmat in cele din urma somnul de noapte. Sper sa-l tina macar cateva ore :)



Stii la ce ma gandeam eu acum, dupa ce am terminat un episod din Grey's Anatomy? La cat de mare a crescut Simeon, la cat de multe intelege, la cat de mult pot interactiona cu el in mod constient. Invata extraordinar de repede lucrurile, miscarile, expresiile din jurul lui si in special pe ale mele pentru ca doar eu stau cu el toata ziua si toata noapte. Daca eu sunt suparata si el are o mina suparata. Daca eu rad in hohote, rade si el; daca scot limba, scoate si el limba; daca plec undeva, vine dupa mine, si tot asa.



A invatat in ultimele 3-4 saptamani sa arate cu degetul, sa dea din cap semnul de nu si sa zica "îî-îî", sa dea din cap semnul de da (de zis "da" stie sa zica de pe la 8 luni, iar cand avea 10 luni zicea da-da-da-da in continuu, pe diverse tonalitati si voci - era supeeeer tare), sa danseze super cool din fund si din maini concomitent - trebuie sa-l filmez o data, este delicios sa-l vezi cum se misca din fund in timp ce sta in fund :)))))



Stivuieste paharele lui cele 7 la numar si foarte colorate si acum o saptamana a facut PRIMUL LUI TURN din 3 cuburi din material. yeaaaaaaaah!!!!



Recunoaste deja, daca il intrebi, unde e nasul - si isi baga degetul in nara :)))); unde e urechea - si se trage singur de lobul urechii:))); unde e ochiul - si isi cam baga mana in ochi :(; unde e gura, unde sunt dintii si limba; unde este parul - si se trage de firele de par :)) - noi ii spunem "ham de țuțuruc:))) *





* de la un cantecel pe care l-am invatat de la bunica de la Pascani - cand am fost de Craciun la ei, si l-a adus aminte din vremea copilariei si e cam asa

Barba barbarie

Gură gurărie

Nas calaraș

Ochi bujuochi

Sprâncene coțofene

Frunte vălătuc

Părul ham de țuțuruc!!!!

Niciun comentariu: