Pages

12 aprilie 2011

Descult in iarba

Stii ce inseamna sa stai cam 80-90% din timpul tau zilnic in casa, intre 4 pereti, fara animalute si pamant umed bun de calcat? Groaznic!! Si teribil de ispititor sa faci ce-ti trece prin cap cand te gasesti liber cu un animalut, in pamant, la curte. Asta mi-am dat seama sambata, cand am fost in vizita la niste prieteni mai vechi de-ai nostri, care au si ei o fetita adorabila - Ilinca, "bebe mic Iinca", mai precis, super vesela si prietenoasa cu, care tu, dragutzule, te-ai imprietenit instantaneu:)
Revenim la partea cu pamantul: cum stateam eu cu Liv de vorba la un pahar, afara, pe treptele din fata casei, tzop apare piticotul, in sosete, intr-o bluza subtire (adica asa cum statea in casa, cu baietii, dar se pare ca s-a plictisit raaapid), a coborat treptele incetisor, repet - in sosete - a luat-o lipa lipa pe trotuar, citindu-i-se bucuria si uimirea si multumirea frageda a copilariei in ochi si in zambetul constant. Apoi ai intrat iarasi in casa. Si iarasi afara, pe beton. A doua sau a treia oara, ti-ai dat seama ca pe langa trotuar era o gradinita mica, cu mult pamant (fireste!) si multa iarba (este totusi primavara), pe care gazda noastra tocmai o udase de vreo 2 ore, deci, era cam jilava...  Si, ai inceput sa topai si sa faci ture prin iarba, trotuar, casa, iarba, trotuar, casa. Ai tinut-o asa, cred ca de vreo 10 ori, intr-o tura vura, pana cand a venit o pisica:)
Nu spun ca deja te udasesi pe soseste, dar nu ai vrut incaltarile, asa ca te-am lasat in pace.
Asa, pisica vecinilor, blanda si mieroasa, te-a cucerit -nu mai vroiai sa pleci de acolo,ai mangaiat-o, dragalit-o, bine ca te-am instruit sa nu o tragi de coada, altfel... - pana cand pisica s-a catarat intr-un copacel, dupa vrabiute, si tu fecioaras, vroiai sa o urmezi in cel mai candid fel posibil.
Am intrat in casa, ti-am schimbat sosetele cu unele roz, de bebe mic:)) iti dai seama cat de simpatic erai, doar ca rozaliile nu au rezistat mult in picioare, si matale, tzup afara, descult:)) Dupa pisica fireste.  Dansa, a mai stat nitel, dar cand a vazut ca nu-i chip de mancare, a plecat la ale sale si asa te-ai intors prin casa.

Si ai papat pentru prima data amandina (din aceea cu ciocolata) si ai baut suc de cirese de la prigat. Incerc pe cat posibil sa nu iti introduc asemenea alimente de pe acum in meniu, dar asa din cand in cand, la ocazii festive, mai merge. Dar mi-e sa nu fie chiar in fiecare saptamana, ca se anunta multe petreceri si viziteee!

si o poza - parca nu mi-ar sta rau cu doi, nu:))



4 comentarii:

Roxana spunea...

Da, si mie mi-e dor sa merg prin iarba si nisip:). LAsa ca vine vara si mai umbla prin parc si in picioare goale

Mari spunea...

eu zic ca te prinde de minune cu doi:)) pupiiiiici

magdala spunea...

@ Roxana adevarul este ca si eu ador sa merg desculta si sa simt acel ceva cand imi gadila nisipul talpile...mmm! dar mi-e un hop si-o vale si gata!

magdala spunea...

@ Mari asa-i ca imi sade bine?:)) sa vad cu practica reala ce va fi...