Pages

02 aprilie 2011

Semi-sfarsit de saptamana baba-oarba

Mai este o zi si se termina saptamana de all day babysitting loving mom :(, ca de luni din nou pe plantatie...Nu am facut nimic extraordinar, ci doar cotidienele miracole care trec pe langa / prin tine fara nici macar sa-ti dai seama. Asa ca ieri a fost un tura vura prin parc si dimineata si seara, cu mingeaa incat am picat lati amandoi seara. Si-a definitivat asa un stil (hihi:))) referitor la jocul cu mingea, in asa fel incat arunca putin migea in fata, da cu piciorul in ea, alearga repede dupa ea sa o prinda si sa mai dea sutul finaaal si..si se uita dupa ea lung si striga: maaami!!! Da, am fost baiatul de mingi, de fapt mamica de mingi ieri intr-un mare stil. Aveam planuri mai mari - gen: hranit ratustele sau catarat prin alte locuri, dar baitetelul s-a oprit doar la activitatea aceasta mega intensa:p (bine, acuma sa nu fiu rea, am si colorat nitel, s-a mai catarat pe niste trepte si poduri din parc, dar cam atat).
Insa azi, cum ea nu prea am fost in apele mele, si cum el imi cam imprumuta starile din cate am observat, s-a iscat cu ceva"machiaj natural" pe pielea lui alba si catifelata - prima dunga rosie a fost trasata de usa dulapului (a dat cu capul in ea, in timp ce chitaia si dansa cu cearsaful de pat in brate) si urmatorul set 4 la pret de 1 a fost busitura cu fata direct pe asfalt in incercarea de a da sut, bineinteles (a ramas cu un cucui destul de mic zic eu, o julitura roz pe nas si inca vreo doua pe fiecare genunchi sa nu se supere niciunul).

Dar hai sa trec la papica, nu am mai pomenit nimic de ea in ultima perioada. Pe scurt, pe Simeon cand il intrebi ce vrea sa manance iti spune clar"ueeeez" adica orez - nu conteaza cum si in ce fel, orez sa fie. Si ca sa fac acum o divagatie, cand eram azi in masina, a observat pe marginea drumului niste cercuri imense formate din niste floricele albe si a inceput sa strige"mami, ueeez":). Sau ar mai putea sa spuna "pate" adica paste:)) Sau "pete" adica peste.
Insa, ca mama grijulie ce sunt in privinta vitaminelor, mai ales ca el niciodata nu a fost prea mancacios sau prea dolofan, incerc sa ii introduc in mancaruri mai tot timpul ceva nutritiv. Azi a mancat de exemplu, inaintea fructelor de dimineata, masline cu tofu si putina painica (asta pentru ca m-a vazut pe mine rontatind de zor si i-am facut pofta: puterea exemplului este evidenta). La pranz, dupa supa cu galuste, a urmat niste cous-cous pe care l-am amestecat cu ceva dovlecel si ardei rosu, taiate marunt, si putin spanac - avea o culoare primavaratica de chiar iti venea sa-l mananci. Si ca bonus in seara asta i-am facut "uez cu lapte".
Daca stau sa mai caut prin memoria mea de scurta durata, in ultima perioada i-am mai facut paste cu sos de rosii (blenduit atunci pe loc), cu susan pe deasupra si cu carnita de pui; paine cu humus si salata cu ridichi; guacamole (adica o salatica care are la baza avocado, peste care arunci ceva rosii, ceapa verde, usturoi si zeama de lamaie cu ulei de masline); perisoare de pui in sos de rosii cu cartofi, la cuptor; conopida cu crema de iaurt, tot la cuptor; salate verzi cu somon afumat (asta a fost acum vreo 2 saptamani si asa q inceput sa-mi manance salate, pentru ca simtea gustul de peste). Si momentan nu mai stiu. Urmeaza clar o branza cu smantana de la bunica Doina (care aterizeaza in capitala maine dupa-amiaza), o placinta cu dovlecel si o mancarica cu hrisca:)

Iar la capitolul jucarii, clar suntem cam varza. Este musai sa imi bag nasul prin niste librarii, site-uri cu jucarii si eventual si niste blog-uri pentru a ma mai inspira. Clar trebuie sa printez o carteeee cu poezii (n-am uitat sa stii - stie despre cine vb, este pe to do list-ul meu; cam lunga lista intr-adevar, dar sa stii ca e acolo), sa ii mai iau ceva carti interesante, puzzle si ceva, nu stiu ce... Azi insa i-am luat ceva: un cort de la Ikea, pe care am vazut ca l-a indragit instantaneu si ne-am hotarat sa i-l luam - saptamana viitoare urmeaza povestile legate de plasticenia cu pricina.

Va urma o lista cu ce imi place mie la Simeon, clar va urma:)

later edit: si inca o data imi dau seama ca  ma invart iremediabil in iuresul acestei vieti, acestui tumult vitezoman si neiertator ..unde-s secundele, minutele, orele dedicate sufletului? in neantul timpului..

5 comentarii:

... spunea...

pai pentru jucarii ziceam sa veniti sa le testati si pe ale noastre ..ne mai inspiram discutand :)

Roxana spunea...

Mesaj pentru IZa:D : Umbla la profil ca nu e clar ca mami esti tu. Tu esti nu?

Si acum despre Simeon:
In primul rand mananca o gramada de chestii! Felicitari MAda pentru inspiratie si rabdare:). La noi meniul e mult mai restrans, dar obsesia mea e sa nu treaca zi fara macar 2 fructe, 2 linguri de legume, niste carnita si lapte. In rest, depinde de cheful dansei

magdala spunea...

@mami Iza: ramane sa vb atunci;)

magdala spunea...

@Roxana: sa stii ca nu mananca chiar o gramada de chestii, incerc eu sa i le introduc in meniu, pentru a se obisnui cu diverse alimente - dar nu iti inchipui ca mananca de rupe ce spun eu acolo, ci asa, moderat chiar uneori ramane la nivelul "gustatibus":) Dar trebuie sa bat apa in piua in perioada asta, ca ii plac boabele (vede boabe peste tot, de la polen pana la cereale), si incerc sa-i dau chestii care au forma de boabe, bile, mingi in miniatura de fapt (obsesia asta a lui cu mingea se vede chiar si in mancare:)

Si in legatura cu obsesia ta, inteleg perfect - ma inscriu acelorasi idei, in afara de carne, pe care nu i-o dau chiar in fiecare zi. Deci suntem chit ca mame obsesive:)

Roxana spunea...

Mada, si a mea e fascinata de bile, asa ca mancarea trebuie sa contine mazare sau porumb:)). Macar asa,cateva boabe pe care sa i le arat in farfurie. Apoi mananca si restul.
Plus ca Andreea a rupt in iarna si primavara asta toate crengutele cu bobite negre din gardurile de pe trotuar. Acum ca au aparut frunzele, bietele boabe au cazut....Mare frustrare:))