Pages

01 aprilie 2011

Saptamana baba-oarba:))

Saptamana aceasta mi-am luat liber sa stau cu Simeon pentru ca nu putea nicio bunica sa vina la noi, asa ca mi-am mai sacrificat inca 4 zile din zilele acelea mult visate de stat la soare si tolanit in iarba, in apa sau prin munti. Bon, revenind la saptamana baba-oarba, pot sa spun ca am avut un "soc" de a sta din nou 24h din 24 cu piticul, plus ca seniorasul s-a obisnuit teribil de mult cu bunica Nuta, asa ca eu chiar eram de umplutura prin casa, drept urmare vreo 2 zile nici nu a vrut sa doarma :p
In rest a fost multa nebuneala, zbenguiala prin casa si prin parc, strans rufe si jucarii, sters toboganele de apa, luat la rand toate burlanele colorate si sters bine de apa si de namol, lopatim si greblam prin pietrisul umed pentru a face castele pentru copii, cantam de zor spunand ultimul cuvant dintr-un vers, se ciondaneste cu Vava pe mingea mareee (uf! asta a devenit o realitate dura), ne mai intoarcem prin casa  pentru a mai manca cate o salata ciudata facuta de mami (gen: slata verde cu leurda, ridichi, susan, seminte de in, conopida, cascaval si carnita - mmm) sau cate o ciorbica de sfecla rosie cu painica facuta in casa (yummi!), si chiar cate o bucatica de cascaval (de o saptamana a re-inceput sa manance acest aliment pe care l-a exclus din meniu de vreo 2 luni...), mai rascolim putin prin sifonier dupa esarfele mamaie si pentru a vedea cu ce mai asezonam hainele de stat prin casa (l-am gasit azi dezbracat, in pampers numai, venind la mine asa inocent cu o bluza cu Mickey Mouse in mana stanga pentru a-l imbraca bineinteles cu ea, pentru ca bluza mov era deja rasuflata, adica..nu, mami, nu! ), mai facem cate un puzzle si innumaram piticii. Mai pictam si coloram, mai citim povesti.
Azi am fost si pana la Pitesti, in vizita la unchii lui tati ( unde dupa ce s-a jucat foarte pasnic timp de 1 ora si ceva, a inceput sa se certe si apoi sa se zmuceasca nabadoios cu un verisor de-al doilea, pe niste cuburi de lemn, neintelegere care s-a finalizat cu una bucata muscatura deget aratator de la mana stanga de-a lui Simeon, din partea lui Cosmin...) Si am dat o fuga si pe la o verisoara care are bebe mic, o scumpete pufoasa care l-a cucerit si pe Simeon - cand a inceput sa planga, s-a dus la el sa-i dea jucarii ca sa-l impace:) iar cu Darius, uhaa, au mancat paste, au invartit titirezurile, au jucat mingea, au impartit marionetele cele mici si au spart baloane de sapun.
Final de zi: somn bustean in masina, continuat pe umarul lui tati si pe perna de acasa. Mai butonez nitel si ma duc si eu la nani:)

Niciun comentariu: