Pages

09 mai 2011

Concurs BioBunatati


Lume, lume, hai sa dau repede sfoara in tara ca Olivia (bineinteles cu BioBunatatile sale) si Ina (cu al sau Lifestyleblog) organizeaza un concurs de bio-bunaciuni:) Se cam tin de concursuri fetele astea din blogosfera, in ultima perioada, nu stiu ce-o fi in capul lor, dar eu tare ma bucur.
Poate, poate castig si eu o crema mica sau un ulei de argan - mmm!!!
Si marturisesc ca ma si dau dupa ceva in vant, si anume dupa un turn din pisa, pentru Simeon, bineinteles (bine, nu ca eu nu as putea sa-mi pierd nitel vremea cu el, asa, pentru un moment de copilarie), pentru ca ii plac foarte mult constructiile, puzzle-urile, tot ce e de combinat si cu siguranta ar fi foarte incantat sa mai puna ceva la cale cu ceva colorat si natural:)
Iar pentru mine, as alege un unt de shea, asa, pentru un ten nu foarte la moda si "à l'aise" cu ce trebuie, ci doar cum are chef si cum ii tuna, dar cu un asemenea unt, cu siguranta s-ar razgandi. Am zis!:))
Dar ce sa mai lungesc vremea, am vestit "urbi et orbi", si invartindu-ma intr-un condei de tastatura, je m'en vais!!!

Niciun comentariu: