Pages

05 mai 2011

Palavre V

ghimpe = cizme
papopii = pantofii
ante = ancie (pt R: chestiunea aia mica din lemn, pe care tati o pune in S si canta apoi la fagot: imagine graitoare)

boaca = broasca nu e acelasi lucru cu baca = barca
chica= hrisca, care nu e acelasi lucru cu chiiica = frisca

si mai revin si maine sper: am revenit peste o saptamana, dar nu conteaza!


padăl = puzzle (preferatul lui cu Nemo:)

pita = prinsa (a fost chiar haios cand mi-a zis intr-o seara: mami, hai, pita = primul cuvant la care m-am gandit a fost pizza:)), dar dupa cateva cuvinte ratacite, am gasit nimeritul nimerit)
oga = orga (cred ca e destul de usor de inteles acum ca avem dictionar, dar cand e la masa si spune: oga si amandoi ne uitam lung unul la altul, el se prinde ca ceva nu e in regula si incepe sa modeleze nitel cuvantul, poate ne prindem mai repede si incepe: oooga, uuuoga, uuuggo; oga!!!:))
tetei = cercei
gomot = zgomot (morisca lui cea mica si noua face gomot cand este invartita)

Stii, cand le vad asa insirate pe ecran, imi dau seama ca nu sunt asa de grele, dar cand le prinzi in alt context, cand sunt mai obosita, sau in cu totul alte discutii, nu ma prind mereu de sensul sunetelor lui.

2 comentarii:

Roxana spunea...

auzi..da ancie ce e?:))
mai pune un egal acolo si pt noi

Roxana spunea...

da...ne-a cautat mari in dictionar si ne-a lamurit...
incultura asta, ne-am facut de ras:))