Pages

30 mai 2011

De printr-un week-end adunate

Tati a fost plecat toataaa saptamana trecuta si mami a ajuns acasa, de la serviciu, si pe la 9 seara (in celelalte seri, la 8) = rezulta ca Simeon a ramas toata ziulica cu bunica din dotare pe care a smotruit-o bine:d
Insa se vedea ca nu-i pica bine sa fim plecati amandoi atata timp - facea cate o criza de suparare inainte de somn, cu tati nu prea vroias a vb la telefon, iar cand picta / desena folosea foarte mult negru (si l-am intrebat daca este suparat si mi-a zis scurt: DA!, Eu in continuare il intreb pe ce, sau pe cine - el la fel de scurt! TATI!). Bine mai folosea si maro sau mov, dar muult negru (am toate picturile, de cand a inceput sa manuiasca pensulele si se vede clar o diferenta cromatica).
Si chiar daca tati s-a intors undeve pe vineri dupa-amiaza, sambata a fost din nou plecat (la pescuit cu colegii:d), iar noi doi am ramas sa hoinarim prin parcul Tineretului, sa batem mingea si sa hranim ratustele. Aveam o invitatie la o fanfara in Cismigiu, insa m-am miscat foarte greu de dimineata,asa ca totul s-a dus pe apa sambetei. Ii luasem cu o seara inainte un nou tub pentru baloane de sapun, si a facut el singur baloane de sapun, a suflat prin cercurile respective de am zis ca ameteste de tot:)

A doua zi,  liniste si pace toate dimineata (chiar daca a dat trezirea la 6:((() intalnire cu "prietenii de duminica", alergat porumbei prin curte si aprins lumanari (este chiar simpatic sa-l vad cum tine singur lumanarea, o aprinde si nimereste locasul, ca sa stea in picioare). Toate bune la locul lor, pana cand in drum spre casa, mi-a cerut insistent "patinta". Ups! Intr-adevar, nu mai facusem de cel putin 2 saptamani, asa ca, cat a dormit el dupa masa de pranz, am mesterit o placinta simpla cu branza si am pus la copt si vreo doua paini cu seminte de floarea soarelui. Spre seara, mami a evadat singura la film, cu cativa colegi de la serviciu, la Muzeul Taranului Roman, la ultimul film din cadrul Festivalului de film rus. A fost o comedioara, cam lunga mi s-a parut, si cam trasa de par, 'Sirli Mirli'. Dar merita din cand in cand o escapada de genul acesta :d
Baietii au fost prin parcul Lumea Copiilor - cel din spatele Palatului Copiilor, unde baietelul nostru are o pasiune anume pentru clopoteii aceia care suna cate o melodie la fiecare 15 mn - sta acolo si se uita cu ochii mari, si dupa ce se termina melodia, aplauda si striga "Baboo, babooo!".

Niciun comentariu: