Pages

10 mai 2011

Meniul de saptamana trecuta

Saptamana trecut am avut o re-premiera: am avut un meniu pre-stabilit de la inceput si astfel stiam exact ce mancare trebuie sa fac pentru fiecare zi, ce sa fac in fiecare seara si cand si ce cumparaturi trebuie facute. A fost super bine si incantati cu totii, insa...nu am repetat experienta si saptamana asta, cel putin nu pe hartie (am ceva in minte pentru fiecare zi, dar nu e acelasi lucru).
Deci, hai sa insir ce am avut saptamana trecuta, sa vad daca imi amintesc:

Antreuri:
- crema din broccoli si avocado
- icre de hering preparate in casa
- unt de arahide

Supe / ciorbe:
- ciorbica de legume (cu multa verdeata si zeama de lamaie),
- ciorbica de vita,
- supa cruda din rosie si verdeturi

Fel principal:
- mancarica de spanac cu mamaliga;
- perisoare de vita cu sos de rosii la cuptor;
- scrumbie la cuptor;
- mamaliga cu branza si smantana
- cartofi frantuzesti (din aceia cu branza, smantana si oua la cuptor)
- snitele de vita la gratar cu piure de legume

Desert:
- placinta cu branza
- cozonac (aveam de la bunica)
- diverse ronti si seminte din comert
- compot
- biscuiti cu unt si gem de prune / mere (homemade of course:p)

Dimineata si seara: lapte vaca / capra (care s-a cam branzit iarasi de la Ferma noastra de Capre, de la coltul blocului) cu cereale (i-am rasnitat niste fulgi de secara si ovaz pentru a fi mai simplu de mancat) sau iaurt cu cereale

Masa de la 5-6: salate cu de toate, cu cascaval, avocado, legume, spanac, salata, seminte susan, pe la ora 5-6 seara (atat cat se poate si cat incape) si ce mai doreste inimioara din lista de mai sus.

Si paine coapta in casa, nu e chiar asa de naturala, avand in vedere ca folosesc faina din comert si drojdie tot din aceea eurata, dar de saptamana asta am faina de tara, care arata cam diferit :)), dar macar painea e un pic mai naturala.

Plus ca am de gand sa blenduiesc ceva sucuri verzi, ca e piata verde toata de vreo luna, insa dimineata cand as putea sa beau, lumea doarme si nu as vrea totusi sa trezesc toata casa pentru cateva guri de lichid verde. Sper ca sambata si duminica sa ma tin de cuvant. Si il servesc si pe strumf:)

Niciun comentariu: