Pages

17 martie 2011

Culorile de dimineata

S-a trezit cu noaptea in cap.Tati si cu mine ne-am trezit foarte devreme azi, intr-adevar, dar nu ma gandeam ca iteste si el capul vesel din camera. Era ora 6 abia. L-a mai pacalit bunica sa mai stea pana pe la 7 in pat, cu greu, cu greu, insa gata - ziua a inceput! Si cu ce? Cu toate culorile mici si simpatice pe care le-a gasit. Le-a insirat pe canapea si a inceput sa le ia la rand, desenandu-se nitel pe mana sau scobind cu vreo unghie de la aratator:) Si il auzeam prin casa - maaaaami, dedeeee. :) Maaaami, gaaabeen. Si uite asa le-a luat pe rand, timp de vreo jumatate de ora ab; negu, mao, dotu (rosu), dot (roz), tatu albastru, ghi colorandu-mi dimineata asta destul de gri si cu alizee suieratoare. Am purces astfel catre metrou gandindu-ma la culori de poveste si la inocenta copilului.

2 comentarii:

Roxana spunea...

Pai a fost o dimineata frumoasa, zic eu:)
Si Andreea a dat trezirea foooarte devreme azi. L-a auzit pe ta-su prin bucatarie la 5.30 si asta fuse. Nu stiu de ce era treaza la ora aia...Poate de la mucisori. Sper:d.
Noi dimineata mai nou avem program de Alba ca Zapada. Sta pe canapea si se uita cumintica pana mancam noi:).Eu as prefera sa stea cu noi la masa, dar nu putem concura cu picii.

magdala spunea...

Asa de dimineata ea sta si se uita la desene? Moama, vad ca fiecare are cate un pitic, acuma de bifat:p El e de dimineata cu mingea si culorile, si uneori cu cate o poveste.
Desene cand venim noi pe acas', sau chiar nici atunci daca nu avem cand.
Iar faza cu statul la masa, visez cu ochii deschsi cand am putea sta cu totii la masa si sa mancam toti o data. Ce vise am si eu:p