Pages

21 martie 2011

natura din noi

pentru ca in timpul mesei un coleg mi-a aratat noul program audio cu sunete din natura, cu care, chipurile ar vrea sa se trezeasca, am inceput sa visez cu ochii deschisi si inca nu mi-am revenit, la padurea aceea cruda cu izul caracteristic, imbatata total de trilul pasarelelor si cantecul lor continuu si dezmierdator, la mirosul muntelui, de aerul tare de pe culmile muntilor, care-ti taie respiratia si iti imbata toata fiinta, la briza marii care-ti desira trupul si de valurile care-ti matura picioarele de pe nisip, la soarele cald care-ti incalzeste fiecare celula si fiecare coltisor de suflet, la mirosul ierbii verzi si crude de pe intinderile de pamant, la parfumul florilor din gradini, la ploaia calda de vara...Vreau sa evadez in natura!!! 
later edit: si e atat de trist, teribil de trist si de enervant ca nu ne mai putem bucura de aceste minunatii pe care Doamne Doamne le-a creat pentru noi decat asa, la tv, laptop, pc, iphone, e-book sau mai stiu eu ce minunatie de high-tech, ultimul model lansat pentru noi, astia, care am uitat total de faptul ca suntem oameni si nu roboti (inca), ca suntem facuti din celule vii (inca), ca avem in noi multa apa si aer si ca nu putem , dar nu putem trai in afara naturii - asta o resimt puternic de cand am re-inceput serviciul, de cand stau mai mult de 8 ore inchisa intr-un birou, cu ochii si nasul in ecranul unui laptop, inspirand aerul conditionat trecut prin filtre si band apa de dozator si mancand intr-o sala fara lumina naturala, fara posibilitatea de a ma duce la o plimbare relaxanta printre copaci si fire de iarba pentru a asculta trilul mierlelor...ne imbolnavim singuri, treptat, constienti si iremediabil de sezatoarea asta continua intre betoane si falsitati, de la apa, aer pana la mancare si pilule ingurgitate pentru orice durere ipohondrica...Vreau clar sa traiesc in natura!!!!
later edit: cred ca e astenia de primavara care-mi da ganduri negre, nu doar ameteli periodice 

Niciun comentariu: