Pages

23 martie 2011

primavara din lingurita de polen

De aproape doua saptamani ii dau lui "On" (si iau si eu) o lingurita de polen, dimineata inainte de masa. Rontaie bilutele acelea singur, fara nicio nedumerire sau rebeliune, si de cele mai multe ori cere apoi apa, ceai sau miere. Tot de vreo 2-3 saptamani ii fac zilnic ceai de plante (plante uscate de la plafar; cu siguranta nu sunt ele asa naturale, avand in vedere metoda lor de uscare in fabrica, dar macar vad floarea de musetel:) printre care menta, musetel, busuioc, cimbrisor, anason, chimen. Pe langa toate acestea, ii dau tinctura de propolis cu putina miere, tot dimineata, undeva dupa micul dejun. Habar n-am daca fac bine sau nu, dar asta am decis pentru moment sa-i dau pentru a-i fortifica trupul, pe langa fructe (care stiati, nu, ca sunt stopite cateva minute cu o subsanta acida, nu stiu exact numele, inainte de a fi aranjate frumos in cutii, pentru a calatori in siguranta 4-5 zile pana in magazinele noastre unde trebuie sa dea binein fata cumparatorilor, cu batistuta calcata si fata aranjata..) si salata, pe cat se poate, normal, cu verdeturi gen salata, leurda, spanac..Si bai de soare, tot cat se poate, adica atat cat reuseste bunica sa stea pe afara cu el dimineata, ca dupa-amiaza nu prea mai prindem razele soarelui.

Am reusit sa scap si de tusea magareasca care pusese asediu pe mine si care uneori dadea in atat de tuse de nu mai puteam respira, in special cat stateam la birou, cu un sirop din muguri de pin si propolis (multumita lui Vero). Maxim 4 zile a durat, de fapt 3, ca azi am uitat siropul acasa si nu am mai luat, dar nu am mai tusit decat asa, razlet.

Dar mi-as dori totusi sa facem toate astea undeva unde sa si putem admira primavara in toata splendoarea ei.

Niciun comentariu: