Pages

07 martie 2011

Din nou febra...

Seara de sambata si mai ales noaptea de sambata spre duminica a culminat cu febra de aproape 39 a lui S. Nu a fost deloc ok - frectie cu otet balsamic, nurofen si cam atat. A doua zi s-a trezit la 7, era mai bine, ii scazuse febra, insa pe la 9 l-a luat somnul (am si uitat cum e sa doarma dimineata) si a dormit bustean pana la 11. Poate mai dormea, dar m-am foit prin camera, chiar cu gandul de a se trezi:d
Bon, s-a trezit voios, plin de energie si hai sa cantam, sa dansam, sa jucam tuc, yupi!! Am mers totusi sa-l impartasim, ne-am mai fatait nitel pe afara si am revenit la ora pranzului. In timpul mesei iar il vad asa apatic, fara chef de nimic decat de nani, astfel incat putin peste 1.30 dormea iarasi. Insa nu a tinut mult somnul de frumuseste, ca la pe la 3 fara ceva s-a trezit si trezit a fost pana seara, cand pe la 8 jumatate deja cerea NANI insistent, fara niciun chef de mancare sau altceva. Abia am reusit sa-i facem baie, asa pe haida-de-heirup inainte (nu ii mai facusem de vreo 2 zile si am zis ca oricum o baie e benefica cand esti putin asa putin luat de ceva, nu stim exact de ce). Inainte am reusit sa-i dau si un supozitor - e jale mare, serios, dar stiu ca ii scade febra. Dar, noapte care a trecut tot jale a fost  - pana la miezul noptii a dormit bustean (de la 9 neintors), dar dupa...tristete! Din nou febra mare, treziri foarte dese, suparare, mami si tati in brate, insa macar cerea si bea lichide. Cand m-am trezit definitiv pe la vreo 6 fara ceva, l-am burdujit bine cu otet balsamic, nurofen si supozitor paracetamol...Am uitat sa spun ca de sambata ii dau oscilococcinum de 2-3 ori pe zi si propolis cu miere, dar si ceaiuri de toate felurile (menta pentru ca e racoros, dar si pentru ca se cam strica la stomac de la propolis si nurofen, fenicul, musetel, lamaie...)
Azi s-a trezit pe la vreo 9 am inteles - dar macar ii scazuse bine de tot febra si avea chef de viata! Este groaznic sa-l vad asa apatic si fara chef de nimic, serios!
Febra foarte ciudata, exact ca acum o luna, cand a inceput tot sambata seara, tot fara niciun simptom in afara de magnifica febra, fara tuse / stranut / muci sau altele...Incep sa ma gandesc mai serios la vreo masea buclucasa sau la vreo somatizare (eheee, cartea lui Salomé mi-a dat de gandit:d)

Partea cea mai rea este ca m-a luat pe mine o viroza - ma simt cam aiurea tot de 2 zile, dar azi a culminat: tuse seaca, putina febra, stranut, muci...naspaaaaaaa! si am o gramada de treaba pe-acilea, dar nici acasa nu m-as duce, de frica sa nu i-o dau si lui Simeon.

Update: in ultima jumatate de ora a fost soare de primavara, a venit un nor negru de iarna, a nins vijelios cu putere 10 minute si acum e acelasi soare de primavara. Muhaha!!!

9 comentarii:

Mari spunea...

OF, copilasii nostri sufera:) Si Mariuca....de vineri, ne-am trezit si noi cu febra...38.5,,,si sambata facuse chiar si 39.4...si tot asa: alternativ nurofen si paracetamol supozitor, si la 39.4 novocalmin. Si in de 2 ori pe zi 3ml de imunogrip.Noi am avut si putin mucisori si putin tuse...dar desi acum pare sa nu mai aiba febra, astept sa vad cum continuam cu tusea.Nu stiu ce sa zic ca ar fi, cel mai probabil o alta viroza...(de fiecare data cand ne duceam la doctor cu simptome de astea sau sunam..asa ni se spunea "una dintre virozele care circula acum") asa ca nu ne-am grabit la dr daca am vazut ca altceva nu mai apare.
Dar vroiam sa te intreb de propolis?cum i-ai dat?este propolis care se poate da copiilor, sub ce forma?ca noi avem granule. Cum i-ai dat lui SImeon propolis cu miere?Aaaa..si bine ca bea ceaiuri...mariuca nu accepta ceaiurile.Doar apa si putin sucuri de fructe. Sanatate multa!

Mari spunea...

si inca ceva!cu otetul balsamic...in afara de picioruse?pe unde il mai freci cu otetul balsamic?eu folosesc otet simplu de mere, dar o sa incerc si eu cel balsamic.Pupici

magdala spunea...

Mamici de copilasi in trend cu virozele, ce suntem noi (asta ca sa ne pastram calmul, ca altfel nu suna deloc bine), hai sa-ti spun: propolis de la plafar, din acela fara alcool, il pun intr-o lingurita cu putina miere de albine, dar doar 3-4 picaturi, nu mai mult.
Si otetul balsamic, 2-3 linguri intr-un castronel cu putina apa, ii dau pe palme, talpi si putin pe burtica, daca sta. Pe maini si pe talpi s-a obisnuit, ia si el si ne da si pe noi:)
Sper sa treaca, ca nu imi place deloc ce se intampla si nici nu vreau sa ajung la antibiotice, pentru ca sincer cred ca fac mai mult rau decat bine.

Asta cu imunogrip nu o stiam, ia sa vedem!
Pupici si sanatate!

Roxana spunea...

Mada, si eu ii mai dau ANdreei occilo. De fapt eu ii dau o data pe saptamana preventiv. Si Imunogrip.
Dar eu stiu ca la febra mare nu e bun. Parca asa am citit...
Eu ii dau de 3 ori pe zi daor daca stranuta si are mucisori,aadica presimt eu ca urmeaza o raceala. Si pana acum am avut noroc ca nu s-a dezvoltat in ceva mai mult.
Dar ii dau 3 doze doar o zi, apoi inca 4 zile cu o doza pe zi.
Multa sanatate si sa scapati de febra mai ales. Pupici

Mari spunea...

Roxana, despre oscilo era vorba cand ziceai ca la febra mare nu e bun?te intreb asta pentru ca desi Mariuca a avut febra in jur de 39, de data asta am hotarat sa nu ii mai dau oscilo(pana acum ii dadeam si eu la primele semne de mucisori)...pe ideea ca am avut tratament intens cu paracetamol, nurofen si imonugrip..si stiam si eu ca oscilo este mai mult indicat ca un tratament profilactic, si la debutul racelii...si ca administrat in "apogeul" bolii, poate da unele semnale gresite.Nu stiu nimic oficial, doar ce am mai auzit si eu.Asa ca mai vreau sa aflu de asta daca stii ceva.
Mada, eu pana acum ii inmuiam numai sosetele in otet normal la temp mare , si in caz de raceala, putin masaj pe piept si spate cu spirt medicinal. Si in ambele pare au efect cat de cat. Crezi ca otetul balsamic este mai eficient, ca sa incerc si eu. Oricum o sa mai ma decomentez. Prefer sa stiu si eu mai multe despre tratamente "naturiste" decat sa ajungem la antibiotice. Si mersi pentru pontul cu propolisul- eu intial l-am confundat cu polenul, dar acum m-am dezmeticit.
Imunogripul il gasesti la plafar si contine echinacea, afin, coacaz,catina, maces...dar gasesti pe net prospectul .
Sanatate multa

magdala spunea...

Merci mult fetelor pentru sfaturi! Stiam ca oscilo e preventiv, dar i-am doat vreo 3 zile consecutiv doza, gandindu-ma sa si previn eventual vreo gripa...insa nu stiam ca poate da unele semnale gresite! uf! asta nu suna bine:(
Deocamdata, noaptea care a trecut a fost mai bine, doar un pic de fierbinteala, dimineata matinala rau, dar voioasa. Speram in mai bine cat de curand, pentru ca ne lipseste deja socializarea.
Pupicei si o bariera de anticorpi adevarata!:p

Roxana spunea...

Da, la occcilo ma refeream:d
Eu il dau doar preventiv (o data pe sapta), iar daca intr-o zi Andreea are mucisori sau stranuta ii dau 3 doze.
Dar daca are febra nu-i dau. Stiu ca am citit undeva, nush unde, ca nu e bun la febra (poate chiar sa o creasca cica un pic..) si ca in principiu daca boala e deja dezvoltata nu prea are efect. Asa ca prefer in timpul racelilor sa-i dau pe langa clasicele nurofen si picaturi de nas, si Vitamina C sau imunogrip.
Ma rog, Imunogrip ii dau acum tot timpul, pe perioada "sezonului de raceli".

Roxana spunea...

Mada, eu Imunogrip am gasit la farmacia aia no-name de pe Tohani. Cum treci de mega image si de celelalte magazine, mergand spre Piata, faci stanga cand se termina blocul si acolo e o farmacie. M-a costa 15 lei parca.

magdala spunea...

Ahaa, uite ce mai trec eu pe lista de cumparaturi - inca un siropel:)
Am cumparat Prospan (pentru tuse), dar el nu a avut inca de-a face cu asa ceva, asa ca am inceput eu sa-l iau si sincer isi face efectul - tuseam de nu aveam aer, dar de ieri, de cand il iau, viata e mai aerata:)

Si asa toate drumurile duc la farmacie!