Pages

14 august 2010

Escrocherie 2 = cu happy end


Cauza absentei, am mai zis-o = chiria. Simeon, scumpule, imi doresc din tot sufletul sa nu te muti atat de des si de mult cat ne-am mutat noi in ultimii aproape 10 ani... Dar hai sa-ti povestesc cum a fost treaba cu escrocheria, ca e simpatica foc, zau asa!:))


Trebuia sa ne vedem a doua zi, adica vineri pe 6 august, chipurile, pentru a semna contractul. Ne-am auzit la telefon de vreo 2 ori, pentru a se schimba ora si locul intalnirii:
"Haideti sa ne vedem la fostul tribunal de pe Splai, dar sa stiti ca nu va dau chitanta, hai ca poate va fac contract, dar chitanta clar nu va dau!" 
Urmeaza apoi o noua replica telefonica a agentului in mai putin de 15 minute: 
"Am vorbit cu proprietara, e mai bine in fata blocului, acolo jos sa ne vedem! Da, asa e mai bine! La ora 11.00" 
Noi amandoi convinsi pana peste cap ca este totul o falsitate, am mers totusi inainte cu farsa. De ce? HABAR N-AM! Cred ca din curiozitate.


Seara imi dau seama ca de fapt ca nu putem sa mergem a doua zi la 11.00 pentru ca era sarbatoare foarte mare: Schimbarea la fata a Domnului si nu imi permiteam sa-mi stric dimineata liturgica pentru o farsa. Asa ca l-am sunat pe om sa-i propun ora 14.00. Sovaie si zice ca ma suna in 5 minute. Ma suna si imi spune ca proprietara nu poate mai tarziu, pleaca din localitate. WHAT?!?!? 
"Si ar fi plecat imediat dupa tranzactia cu noi, cea posibila de la 11.00?", raman eu indignata 
"Da", zice el nonsalant, "dar se intoarce luni si putem sa ne intalnim atunci. Va sun eu duminica seara"


Haha, zic eu, asa mare minciuna nu am auzit. Macar sa fi mintit mai frumos si mai bine.


Trece week-end-ul si vine duminica seara care ne gaseste undeva prin Grand Arena, plecam in plina furtuna cu masina si suna telefonul. Agentul!!!:)))) "Haideti sa ne vedem maine dimineata la apartament la ora 10.00" Nu se poate, nu se poate. Omul asta e nebun la cap, chiar crede ca si-a gasit prostii, dar si-a gasit el nasul daca vrea sa ne insele pe noi.


Ramas intalnirea pentru luni dimineata. O dimineata cu dureri de cap pentru mine, ca se tot schimba vremea in fiecare zi, galagioasa cu mancarea in urma, cu caldura si suparari asa ca, stii ce? Puiule, te duci numai tu sa vezi care-i treaba, eu nu imi las treburile neterminate pentru o chestiune ca asta de pierde-vara. 


Zis si facut. Pleaca puiu' care avea o speranta in suflet, de aia a si luat banii cu el. Ma suna. Mai, puiutzu', sa stii ca astia sunt in regula! Mi-au aratat oamenii buletinele, actele de proprietate, actul de mostenire; agentul e de fapt PFA si nu vrea sa dea chitanta sa nu plateasca impozit!
Eu: .........................Ei na? Sigur te-ai uitat bine pe toate? 
El: Daaa, sunt in regula. INcredibil. Deja se uita la mine ca la paranoia la cate le-am cerut. Inchei acum contractul cu agentul si merg cu femeia la Fisc sa facem si contractul acolo. Mmmm
Eu:.........................Wow! Hai s-o vedem si pe asta! Toate datele problemei duceau la o solutie clar de farsa, dar uite na' de unde sare iepurele!
El: Hai ca poate va fi bine!


Acum dam cu var si vopsea in apartament, trebuie sa dezasamblam mobila de pe acolo, ca noi tot ne-am luat in ultimii ani si pat si dulapuri si mese si scaune...Si fix peste o saptamana trebuie sa fim in apartamentul cu pricina, undeva la un etaj 6 cu geamuri foarte mari, cu o vecina care isi tine mereu usa deschisa (deschisa, deschisa, nu descuiata si se uita cine vine si cine iese..brrrrr!!!!) si cu o noua speranta ca va fi ultima chirie inainte de casa noastra. Doamne ajuta! Nu-i asa?

Niciun comentariu: