Pages

06 august 2010

Escrocherie







Simeon, mama, sa-ti povestesc despre chirie. Cautari. Nebunie. Telefoane. Extra-cost la abonamente. Nevoie mare de cartele re-incarcate. Vizionari. Refuzari. Murdarie. Ingustime. Intunecime. Izuri. Dubiosi unii. Ca cel din seara asta cu apartamentul de pe Visana de 290 euro pe care l-a lasat fara mare negociere la 270. 


Cica agent, prezent la vizionare fara proprietar... Hmmm...Maine semnare de contract cu proprietara - despre care vorbea cu apelativul "proprietarul" in timpul vizionarii, dar agentul nu vrea sa dea chitanta ca el face "munca patriotica" si cei 135 euro nu-i baga in contabilitate. Zau? Si dovada platii dumitale unde este? Plus ca nu vroia nici contract sa  ne faca. Hmmm....Si sa venim, chipurile, cu copiile de pe buletin pentru ca ulterior "proprietara", in numele careia "agentul" a negociat, (pentru ca ea este de fapt o ruda), sa se duca sa inregistreze contractul la Fisc. Totul se cheama escrocherie si furt pe fata. Incredibil. Asa pare cel putin. Plus ca a amanat de vreo 2 ori la ce ora sa ne vedem si unde. Plus ca nu mi-a placut de cand l-am vazut pentru ca era ingrozitor de arogant si fitos si acrit si...fara acel clipboard specific de altfel agentilor imobiliari...sau macar o geanta in care tipii astia isi cara contractele, actele samd. Escrocherie. 


Vedem maine deznodamant. Vreau sa vad pe viu niste oameni nesimtiti care isi vand sufletele pentru niste bani munciti cinstit. Escrocherie.


Simeon, scumpul meu, sper sa nu traiesti vremuri mai rele, cu toate ca simturile mele imi zic altceva... ca va fi mult mai rau prin 2030. 

Niciun comentariu: