Pages

18 august 2010

Uite esarfa, nu e esarfa

Azi am incercat una din activitatile pe care le-am gasit pe un site ff dragut, pe care il uitasem intre timp - rusinica! pentru ca este o sursa de inspiratie. Am incercat de mai demult si deschide si inchide, dar si toboganul pentru mingiute (cel din uma a avut drept componente doar toboganul, fara stativ, din lipsa detimp)
Si pentru ca nici azi nu aveam timp (desi cred din ce in ce, ca ar fi vorba mai multe de time management decat de timp, asa, static...) sa confectionez ceva, am aplicat ceva rapid:
Tunelul esarfei - ai nevoie de un tub din acela de carton de la o rola de servetele de masa + 1 esarfa.

Se pune esarfa in tub si se cauta esarfa. Unde este?  Se trage de esarfa, apoi se pune din nou in tub si il lasi pe copil sa descopere singur.

La Simeon a mers doar de 3 ori faza cu ascunsul si s-a plictisit repede - 3 ori, din care prima a fost demonstratia mea si celelalte 2 demonstratiile lui, adica el o ascundea in tub, el o scotea din tub :))

Lui ii plac de-acum lucrurile mai complexe, din ceea ce am vazut, dar asta era o varitanta provizorie printre jucariile din casa, daca tot nu am iesit afara dimineata (datorita mutatului, se intelege - bagaje, liste, telefoane, curatenie, etc.) Exemplu de lucru complex pe care l-a facut ieri seara in parc, la locul de joaca Pampers din Tineretului: la exteriorul unui perete al unui mic bord de nava maritima (aceea cu roata de la locul cu nisip), sunt amplasate mai multe bile, as putea zice, 7 la numar, aliniate frumos intr-un stativ si fiecare bila are 6 fete diferite (steluta, soare, floare, masina, locomotiva, catel), in culori variate. Foarte buna idee de joc.
Ghici ce a facut Simeon-ul meu scump? Le-a aranjat pe toate cele 7 la fata de catel :) SUPER!!! Deci faza cu esarfa de azi e cam expirata. Vreo idee de joculet in casa, asa mai complex?

sursa

Niciun comentariu: